Godinama se potrošači širom svijeta bore da kupljene lubenice okruglastog oblika strpaju u svoje hladnjake. A tu su i problemi oko rezanja ove nama omiljene poslastice tokom vrućih ljetnih dana – sigurno ste se i vi suočili sa stoljećima starim problemom rezanja lubenica koja se non-stop kotrlja po ravnoj površini kuhinjskog stola.

E pa inovativni Japanci su pronašli rješenje za ove nama do sada nerješive slatke probleme. Prije 20 godina jedan farmer na japanskom jugozapadnom otoku Shikoku je izmislio lubenicu četvrtastog oblika.

Poljoprivrednik iz Zentsuji-ja u regiji Kagawa je došao na ideju uzgoja četvrtaste lubenice koja se lako može zapakirati i skladištiti. Da bi se to dogodilo, poljoprivrednik je sadio lubenice u staklenim kutijama četvrtastog oblika, i onda, naravno, voće je preuzimalo isti oblik.

Danas se četvrtaste lubenice ručno beru i isporučuju širom Japana. Ovo voće nesvakidašnjeg oblika se najviše prodaje u supermarketima u Tokiju i Osaki, dvije Japanske metropole, gdje ga najviše kupuju bogati i modno osvješteni Japanci. Oni to jedini mogu sebi priuštiti jer se svaka lubenica prodaje po gorostasnoj cijeni od oko 10.000 jena po komadu, što je ekvivalentno iznosu od oko 83 dolara ili 131 KM. To je gotovo četverostruka cijena jedne obične, okrugle, lubenice koja se u Japanu može kupiti za nekih 15 do 20 dolara.