Kako napraviti zdrav i ukusan obrok od brokule

Brokula sadrži velike količine luteina, vitamina B i C, folne kiseline i kalcija, koji je glavni nutrijent za održavanje zdravlja kostiju.

Brokula je vrlo prilagodljiva, pa ju uvijek možete iskoristiti kao prilog različitim jelima.

Jedan od načina da ju pripremite je da ju ispečete sa drugim sastojcima koji joj daju bogatiji okus.

Uzmite 2 buketa brokule, izrežite na cvjetove i isperite.

Stavite cvjetove na pleh za pečenje obložen aluminijskom folijom, pa ju pospite 1 kašikom maslinovog ulja i 2 sitno isjeckana češnja bijelog luka.

Posolite i stavite u rernu.

Pecite 18-20 minuta na 200 °C, dok ne postane hrskava.

Ukoliko su neki komadići luka postali smeđi, izbacite ih, jer posatnu gorki.

Gotovu brokulu pospite iscijeđenim limunovim sokom, pa poslužite.

Kategorije: Metode kuhanja

Nema komentara, budi prvi koji će ostaviti komentar!

Komentariši

Napomena: Komentari na ovoj web stranici odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove našeg internet portala. Traži se da se članovi suzdržite od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Mi zadržavamo pravo da obrišemo bilo koji komentar bez najave i bilo kakvog objašnjenja.

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa znakom *

*
*

*